3x3 turnyro partneriai: „Jaučiame ryšį su krepšininkais“

2018 09 06 SKM.LT ir SOSTINESKL.LT
Rezultatyviausias visų laikų „Betsafe–LKL" krepšininkas Rolandas Matulis
Nuotr. autorius: SKM.LT

Jau šį šeštadienį krepšinio aistruoliai naująjį sezoną pasitiks tradicija tapusiame Sostinės krepšinio lygos (SKL), Sostinės krepšinio mokyklos (SKM) ir Vilniaus „Ryto“ rengiamame gatvės krepšinio 3x3 turnyre. Tam, kad šis įspūdingas renginys taptų dar įsimintinesniu, į anksčiau minėtų partnerių gretas jungiasi ir kiti svarbūs sostinės krepšinio draugai: unikalių sporto apdovanojimų parduotuvė „SportCup.lt“, skaniausių riešutų skrudintojai „Nuts About“, kepinių ekspertai  7DAYS, maisto gamybos inovatoriai „Dr. Oetker“, gera jūsų savijauta visada besirūpinantys vitaminai „VitirON“ ir visiškai krepšiniui atsidavę Krepšinio namai.

Krepšinis – daugiau nei žaidimas

Medalius būtent „Ryto“ krepšinio 3x3 turnyrui gaminantys, visada standartus laužantys ir individualius sprendimus sporto apdovanojimams kuriantys „SportCup.lt“ dažnai prisideda prie įvairių sporto renginių. Jų atstovės Monikos Babravičiūtės teigimu, vienas svarbiausių dalykų žmogaus gyvenime – aktyvus judėjimas. „Mes patys gyvename sportu. Pagal turimas galimybes visuomet stengiamės prisidėti prie aktyvų gyvenimo būdą ir sportą populiarinančių renginių.“

M.Babravičiūtė pridūrė, jog tokie renginiai suteikia daug vertės jų dalyviams: „Manome, kad tokie turnyrai suburia ir suartina bendruomenes, leidžia pamatyti daugiau. Tai ne tik turnyras, tai – miesto ir sporto šventė.“

Oficialus Eurolygos partneris 7DAYS tai pat dažnai remia įvairius krepšinio turnyrus. „Mes dažnai remiame krepšinio turnyrus, ypač tokiose šalyse kaip Lietuva. Čia vaikai tikrai mėgaujasi sportuodami, krepšinis jiems daugiau nei žaidimas. Jiems jis suteikia daug džiaugsmo, o visos geros emocijos labai naudingos vaikams“, – mintimis apie krepšinį dalijosi 7DAYS atstovas Baltijos šalyse Spyros Damalas.

Krepšinio namų misija labai aiški ir paprasta – skatinti jaunimą žaisti krepšinį. Pasak jų, krepšinis atskleidžia ne tik fizines, bet ir dvasines žaidėjų galias. Taip pat suteikia daug papildomų emocijų ir energijos. „Tokie turnyrai ugdo drąsą, sveiką agresiją. 3x3 krepšinis yra dinamiškesnis, greitesnis, todėl žaidėjai mokosi vis greičiau priimti sprendimus. Labai sveikintina, kad tokie turnyrai vyksta bei ugdo žaidėjų savybes, kurios praverčia ne tik aikštelėje, bet ir gyvenime“, - sakė Lietuvos krepšinio federacijos rinkodaros vadovas Justinas Liaudinskas.

J. Liaudinskas paminėjo ir tai, jog krepšinis suteikia gerų emocijų ne tik žaidėjams, bet ir žiūrovams: „Krepšinis sukelia emocijas ne tik dalyviams, bet ir krepšinio stebėtojams, kurie viską regi iš šalies. Tam, kad visi, susirinkę į „Ryto“ 3x3 turnyrą gautų dar daugiau gerų emocijų, kviečiame visus į (NE)broliškas rungtynes tarp Lietuvos ir Latvijos, kurios vyks rugsėjo 9 d.“

40932377 10156302292836293 1430403256948883456 o

REGISTRACIJA VYKSTA ČIA

Partneriai skatina aktyvią gyvenseną

„Dr. Oetker“ – šeimos įmonė, ilgą laiką kurianti aukštos kokybės produktus, kuri vadovaujasi šūkiu „Kokybė – geriausias receptas“. Nenuostabu, jog savo šūkį įmonės atstovai pritaiko ne tik kalbant apie maistą, bet ir apie krepšinį. Pasak „Dr. Oetker“ rinkodaros specialistės Renatos Steponavičiūtės, tai, ką turnyrų metu gauna dalyviai yra žingsnis link kokybiškesnio gyvenimo: „Labai vertiname tokius turnyrus ir kitokią panašią veiklą, susijusią su jaunimo užimtumu, skatinimu siekti savų tikslų bei didesnių pasiekimų savo gyvenime. Tai skatina norą tobulėti, nesėdėti vietoje ir būti ryžtingais. Prisidedame prie tokių renginių, norėdami dar labiau paskatinti jų dalyvius, nes mūsų įmonės tikslas ne tik kilti finansine prasme, bet ir skatinti socialinę atsakomybę.“

Renginio partnerių gretas papildė ir „Nuts About“, jau anksčiau prisidėjusi prie darželinukų čempionato. Parduotuvės vadovė Inga Paulauskienėteigė, jog tarp savęs ir krepšinį žaidžiančių žmonių jaučia tam tikrą ryšį: „Esame tie riešutukų skrudintojai, kurie mėgaujasi savo darbu, nuolat tobulina savo įgūdžius ir siekia geriausio rezultato, todėl turime daug bendro su krepšininkais. Labai džiaugiamės, kad mūsų parduotuvė, esanti Vilniaus Benedikto turguje, gali prisidėti prie sostinės krepšinio fiestos ir apdovanoti jaunus, talentingus žaidėjus. Juk traškūs, kokybiški, šviežiai skrudinti riešutai – puikus energijos ir geros nuotaikos užtaisas.“

3x3 turnyro dalyvių savijauta, gera nuotaika bei teigiamomis emocijomis taip pat rūpinasi ir  vitaminų bei papildų prekinis ženklas „VitirON“. Nuo 2017-ųjų SKM organizuojamas vidinis čempionatas pavadintas būtent šio rėmėjo vardu – tai puikiai parodo, jog aktyvi vaikų gyvensena, bei jų sveikata yra šio ženklo prioritetas.

Puikūs prizai ir emocijos

Turnyro dalyvių laukia gausybė puikių prizų, o aršios kovos aikštelėje turnyro metu garantuoja geras emocijas ne tik jo dalyviams, bet ir žiūrovams, todėl visus kviečiame naująjį sezoną pasitikti su „Ryto“ gatvės krepšinio turnyru jau šį šeštadienį!

Jei turite savo komandą, tačiau jos dar neužregistravote – PASKUBĖKITE, nes registracija baigiasi jau RUGSĖJO 6 D. 18:00 VAL.!

Nuo pat ryto šalia „Siemens“ arenos vyks ne tik  3x3 krepšinio turnyras klubo taurei laimėti, bet ir dar gausybė veiklų. „Ryto“ arenoje sirgaliai galės išvysti pagrindinės komandos žaidėjus bei naująjį Vilniaus klubo trenerį Dainių Adomaitį. Arenoje vyks jau istorija tapusios atributikos išpardavimas, o „Rytas Dance Team“ merginos privers paprakaituoti atviroje treniruotėje. Jos vėliau pristatys ir naujosios atributikos kolekciją. Sirgaliai renginio metu galės pirmieji įsigyti simbolikos su naujuoju klubo logotipu.

Visi turnyro dalyviai gaus net po dvejus marškinėlius su naujuoju Vilniaus „Ryto“ logotipu, o Lietuvos krepšinio federacija (LKF) visoms pirmąją vietą kiekvienoje amžiaus grupėje užėmusioms komandoms dovanos bilietus į Lietuvos rinktinės dvikovą su Latvija „Siemens“ arenoje.

Naujienų sąrašas