Projekto #LietuvosDNR reklamoje – SKM krepšininkai

2019 02 18 SKM.LT IR LIETUVA.LT

Nuotr. autorius: Stop kadras

Sostinės krepšinio mokyklos (SKM) krepšininkai filmavosi projekto #LietuvosDNR reklamoje, kurios tikslas – įtraukti visuomenę aktyviai dalyvauti formuojant vieningą šalies pristatymą užsienyje.

„Krepšinis ar suktinis?“ „Barokas ar pankrokas?“ – tai tik keli projekto #LietuvosDNR klausimai, kuriais bus bandoma atkreipti Lietuvos gyventojų dėmesį ir pakviesti juos prisidėti prie kuriamo mūsų šalies pristatymo užsienyje.

Šįkart SKM šeimai atstovavo specialiai vaizdo siužetui ūsus „užsiauginęs“ treneris Povilas Gancevičius ir 2008 m. gimę Žilvino Grušo auklėtiniai.

„Vaikams tai buvo labai smagi, įdomi bei naudinga patirtis. Kiekvienas iš jų turėtų didžiuotis sudalyvavę tokio pobūdžio reklamos filmavime. Tėveliai yra labai maloniai nustebę. SKM yra atsakinga ir apie Lietuvos ateitį mąstanti organizacija, kuri savo auklėtiniams padeda tobulėti ne tik krepšinyje, bet ir kitose gyvenimo srityse. Visuomet smagu būti tokių projektų dalimi“, – kalbėjo SKM treneris Ž. Grušas.

Gancevicius

Startavęs projektas gyventojus kviečia į diskusiją, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma užsienyje, kuo didžiuojamės ir su kokiomis vertybėmis tapatinamės.

Projekto iniciatoriai kviečia išreikšti savo nuomonę  atsakant į trumpus anketos klausimus svetainėje www.lietuva.lt. Rezultatai bus vertingi rengiant šalies įvaizdžio strategiją.

„Dėl dešimtmečius nevaldomo pristatymo užsienyje Lietuva vis dar dažnai tapatinama ne su progresu bei modernumu, bet su stereotipais. Norint situaciją pakeisti, būtina sukurti vienodo komunikavimo apie Lietuvą sistemą. Lietuvos žmonių nuomonė šiame procese labai svarbi.“, – tvirtina Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės laikinoji vadovė Eglė Kudzmanienė.

#LietuvosDNR ambasadorių gretos kasdien vis gausėja, projektas vykdomas šalies institucijose, jų organizuojamuose renginiuose. Savo nuomonę, kaip suvienodinti šalies pristatymą užsienyje, galėjo išreikšti turizmo ir laisvalaikio parodos „Adventur“ lankytojai.

Projektą #LietuvosDNR įgyvendina Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupė. Šio projekto informaciniai partneris – Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija.

Septynioliktoji Vyriausybė šalies vienodo pristatymo užsienyje klausimą įtraukė tarp 33 prioritetų. 2018 m. birželį Lietuvos įvaizdžio grupė paskirta nacionaline šalies įvaizdžio koordinatore. Šiuo metu grupėje dirba 5 darbuotojai.

 

Naujienų sąrašas